SevdaNurumm Arkadaşlar bir haftadır düzenli şeklde yapıyorum öğle vakti bebeğim uyuduktan sonra 45 dk yapıyorum. Burada da cok okudum ciddi anlamda faydasını gören var ama ben hala aynıyım sanki… 🙈 Biraz sabırsızım galiba… Ama azimliyim bırakmak yok.💪
Annesivekizi SevdaNurumm yemene dikkat ediyo musun? Ben de başlamayı düşünüyorum ama çok üşeniyorum😂 bi de doğru düzgün yemek yapmıyorum hep hazır gıda ve makarna vs ile besleniyorum
Sedanurbet SevdaNurumm tarti da fark görmüyorsan bile incelmissindir mesela bolgesel olcum yap kendine kol bak bel felan 1 hafta sonra olc illaki yarim santim de olsa ilcelmissindir cunku leslie vucudu cok guzel şekillendiriyor
SevdaNurumm Annesivekizi abur Cubur ve hazır gıdayı tamamen kestim canım. Sadece pazar günü kendime izin veriyoruö oda canımın cok cok istedgi bişey den azıcık yiyorum 🙈