Annemmmm kızım 8 aylık gece 2 saatte bir uyanır. Doktora sordum 6 aylıktan sonra bebekler derin uykuya emerek dalabilirmiş. Derin uykuya gecemedikleri icin emmek istermiş 9. Aydan sonra daha cok artabilir dedi. Bu durumun çoku nasıl olur bilemiyorum ama benim kızım emzik de kullanmadığı icin mecbur emecek. Ek gıda konusunda da benim kızım da anca anca alışıyor daha doğrusu şunu keşfettim et ve et suyu giren herseyi yiyor, yulaf irmik seviyor. Mesela sabah yumurta haslaması muz 1 çay kaşığı pekmez 1 çay kaşığı zeytinyağını karıştırıyorum bazen yiyor bazen yemeyince de 1 tatlı kaşığı yulaf pişiriyorum içine 1 çay kaşığı tereyağ biraz labne biraz da meyve koyuyorum onu yiyor. Sık ve Farklı şeyler sunuyorum. Bebeğiniz emekliyor mu fiziksel aktivitesi nasıl fiziksel aktivite arttıkça karbonhidrat ihtiyacı da artıyor yemek hazırladığınızda buharda patateste yapın yemeğin yanına koyun kendi yesin istediği kadar. Aylık en az 250 gram alması gerekiyor.