bitanem123 Biricigm ben sma kullanıyorum suan iyi kusmamız azaldı önceden bebelac kullanıyodum normal berbat bişi hipp bende özledim ama çok pahalı bütçe zorluyo resmen
Biricigm bitanem123 evet gerçekten çok pahalı. Ve artık bi paketi bir hafta bile dayanmıyo. Değişim şart oldu😔 sma ya hippten snra mı geçtin bebelactan snra mı
bitanem123 Biricigm bebelactan sonra gectım canım ama bılseydım hıpden sonra gecerdım smanın tadı bana gore guzel anne sutune yakın