Balli_lokumum benim oğlum da 9 Ocak doğumlu🥰 oturabiliyoruz anne,baba,emme,mama gibi kelimeleri söylüyoruz bay bay yapmayı öğrendik 👋 hadi çak yapalım oğlum dediğim zaman elime vuruyor çok da hoşuna gidiyor ☺️ Alttan iki tane dişimiz çıktı üst dişler de geliyor sanırım ama emeklemiyoruz daha o konuda tembeliz biraz ellerini atmayı öğrenemedi onu da öğrenirse tamamdır, 2 veya 3 uyku yapıyoruz bizde ek gıda sürecimiz de güzel gidiyor benim merak ettiğim evde ne gibi oyuncaklarınız var oğluma yeni oyuncak alıcaz bana da fikir olsun☺️