Bulutipek kaşık maması değil kaşıkla ver dedi sen mi yanlıs anladım acaba. Emmeyi unutmasın diye hani. Öyle algılamak istiyorum çünkü kaşık mama ağır gelir kuzuya. Bebek mağazasına git dileğin bir tane al 1 numara. Mesela hipp mesela aptamil mesela bebelac gold.
300 gr.olanı al dene ver. Şuan 100.cc falan içer kutunun hemen yanında kaç kaşığa kaç su koyulur yazıyor ona göre ver. Birde kaşıkla karıştr köpük olmasın gaz yapar çünkü.