Hemanjiomluminik annesininaslani ben de şurda bekliyim. Almadım alıcam ama evde hero baby vardı onu denedim kabız oldu gaz oldu neden anlamadım.çok ağladı onu yediğinde. Ama hipp meyveli vardı o sorun etmedi. Hipp ürünlerini beğeniyorum.
Asli92 annesininaslani ben kullanıyorum. kabız yapmadı. 3 yemek kaşığı bir bardak suyla yapıyorum yarısı soğuk yarısı sıcak olcak şekilde kıvamına göre bazen suyu biraz daha fazla ekliyorum bebeğim 1 yaşında dolu bir kase oluyor.
annesininaslani Hemanjiomluminik ya işte bizde de böyle bi sorun oldu sanki dediğiniz gibi gaz yaptı ama bizde ki hippti bende acaba onla alakalı değil mi dedim
Asli92 annesininaslani keçiboynuzu pekmezi üzüm pekmezi koyuyorum arada muz ekliyorum bazende sade veriyorum
Hemanjiomluminik annesininaslani olada bilir. Bak ben denedim 2 kez verdim gece uyumadı çocuk ağladı hep. Sonra bıraktım. Ama hipp denemedim daha