Kızlar oğlum 25 günlük bugün bi tanıdığımız dedi ki 3-4 aydan sonra bebek gece kaka yapmaz bebeğin gece altı alınmaz.kendisinin 3 tane çocuğu var. Ben oğlumun altını yarım saat geç alsam vicdan azabı duyuyorum. Böyle bişey var mı ben mi hata yapıyorum