Merhaba sevgili anneler çok çagresizim lütfen tecrübe eden paylaşsın.
Oglum 7 ay 23 günlük ek gıda ile beraber akşam saat 10 dan beye gece yarısından sonra başlayan gaz sancısı oluyor. Doktoru biogaiya ve subsimplex başlattı 1 gün iyiysek 2 gün kötüyüz. Her şeyi 3 gün kuralı ile yediriyorum çok sancı yapanı birdaha vermiyorum ne yapacağımı şaşırdım. Gıda kadar önemli olan uykusu bölünüyor ve uzun süreler uykuya geri dönemiyor. 2 oldu doktora götürüyorum en sonuncuda bagırsak sesleri azalmış dedi o ara 3 gün iyiydi sonra yine başladı. Rezene de veriyorum yarım çay bardağı kendimde içiyorum ama yok biraz sankinler gibi oldu yine başa döndük. Bilen duyan tecrübe eden varsa bilgisini benimle paylaşırsa çok sevinirim.