Cansuu1 Sadece kahvaltısını cok guzel yapıp dıger ögünlerini zorla yiyor. Yani telefon acsam guzel yer ama telefon olayını ıptal ettım.. Nasıl dıkkatını yemege verdırebılırım. Birde meyve suyunun tadına bakmıyor nasıl alıstırma bılırım 😪