14 aylık oğlum gece çişini karnını içine çekerek yapıyor. Karnını içine çektiği içinde bezin üst bölümü açılıyor ve çiş komple dışarı çıkıyor üstü başı yatak batıyor ama istisnasız her gece böyle bezden kaynaklıdır dedim sleepy ye geçtim ama yine aynı. Bebeğimle beraber yattığım için farkettim karnını içine çektiğini neden böyle birsey yapıyor ki acaba fikri olan varmi? 🤷♀️