Alyanur Yarin sabah aşımız var nasil geçirdiniz geceyi tecrubeli anneler 2 . Ay aşısıyla aynımi biz aksama dogru cok aglamisti fitil yapmistim bidaha olmadi buda aynimi olur acaba hangisi daga ağır
Fyzpyrz Alyanur atesimiz olmadi ama cok huysuzdu fitil atmistim bende rahatladi ve rahat rahat uyudu bidaha.sadece asi yerleri aciyordu fazla elletmedi bacaklarini.
Alyanur [bilinmeyen] rota biz olmadik alerji suphemiz var oyuzfen doktor uygun görmedi ama aşı beni cok. Tedirgin ediyor
Arzuuuuu150 [bilinmeyen] doktor bize 3 ay 15 günü geçtiği için yaptirmayin rota aşısını demişti sen 4 aylık aşıyı vurduruyosun canım arastirsan keşke bu doktorlarda her biri farklı söylüyor
Durunun_annesi 2. ay aşısında hiçbişey olmadı kızımda ama 4.ay aşısı fenaydı. Aşıyı yaptırıp eve getirdiğimde gayet mutluydu gülücükler saçıyordu. 4 5 saat sonra felaket bir ağlama başladı susturabilene aşk olsun. Calpol falan anca sakinledi. Gece de hep ateşlendi uyumadı pek. Ama ertesi gün düzelmişti