Kızlar meerrhaba :3 guundurr ısal oluyorm normalde hiç olmam bu sabah biraz nefes darlığı başladı acaba mıı dedim ? Ateş öksürük hiç yok. EŞim hastanesyee gidelim dedi ama bilmiyorum kafam karıştı varr mı önceden atlatan kızlar isal bir belirttti midir 😢