Zhdnr öncelikle emzirerek uyutmamanızı öneririm. benim kızımda emerek uyuyordu ve gerçekten artık çok zor bi hal almıştı uyutmak. bebeğinizin karnını doyurup odaya geçip pışpışlayarak sakince uyutmayı deneyebilirsiniz. mutlaka tepki verecek, ağlayacak. çok ağladığında kucağınıza alıp sakinleştirip tekrar yatırın. burdayım annecim diyerek sakinleşmesini sağlayın. odaya mutlaka bir gece lambası koyun. emzirerek uyutma hatasına bende düştüm. ve gerçekten çok zorluyor bi zaman sonra. eline oyalanacağı bir oyuncak verin. ilk zamanlar yine zor ve uzun sürede uyuyacak ama bağımsız desteksiz uyumaya alışacak