Arkadaşlar geçenlerde de bi post açmıştım pco ile ilgili, yaklaşık 3 aydır adet görmüyordum bundan 27 gün önce jinekoloğa gitmiştim gebelik testi yapılmıştı ultrasonla muayene edilmiştim ve herhangi birşey çıkmamıştı sadece pcom olduğunu söylemişti doktor ve adet söktürücü verdi bunu kullanırsan 5 gün içinde adet olursun 2. Gününde de gel hormona bakalım dedi ben kullanıp bitirmiitim ama halen adet olmamıştım 2 gün evvel başka bir doktora gittim oda 6 haftalık gebe olduğumu söyledi 🤭 çok şaşırdım gerçekten hiç beklemiyordum ihtimal dahi vermedim doktora dedim daha 25 gün önce geldim nasıl oluyo o zaman çıkmadımı falan diye geç oluşmuş gebeliğin ama şuan bi sorun gözükmüyor kalp atışı falan da var dedi bir takım tahliller vs istedi yaptırıp çıktım geldim onlarda temiz çıktı başına böyle gelen varmı biraz endişeliyim sanki nedense