Nur_1234 Selamlarrr🙋🏼♀️ Kızlar 16 aylık bebeğim var emmeye devam ediyor.Eskiye göre daha da fazla emmeye yöneldi.Artık bıraktırmak istiyorum.Sizler ne zaman bıraktırdınız ve nasıl? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
araskuzumm0918 Nur_1234 o aylarda sık görünen bir şey bu aşamada çok zorlanabilirsiniz ,biraz daha bekleyin kademeli kesin ,ben 22,ayda kademeli bıraktım 1 haftada güzelce bıraktık,
Tazeanne06 Nur_1234 bırakması için çok erken deil mi 🙄 Büyük ihtimalle emdiği için gece sık uyanıyor ısırmalar sıklaştı memeyi oyuncak etme dönemi geldi emdiği için ek gıdayı fazla almak istemio vs vs.. ama hepsi geçici şu açıdan bakın derim: bağışıklık sisteminin zihin ve beden gelişiminin en hızlı olduğu bu dönemlerde en büyük ihtiyacı anne sütü anne kokusu anne teni.. size daha çok yönelmesi daha çok ihtiyacı olmasından kaynaklanıyor.. ki meme bırakma yanlış şekilde yapılırsa bebekte travmatik sonuçlar doğurabiliyor.. naçizane tavsiyem en kutsal görevimiz olan anneliği tadını çıkara çıkara yaşayın doyasıya emzirin zaten bebeğinizin 2 yaş civarı emme refleksi azalacak emmek yorucu gelmeye başlayacak zamanla kendi uzaklaşacak bi iki çekip bırakacak.. bu şekilde hem daha kuvvetli bi ilişki hemde güvenli bağlanması sağlamış olursunuz. Bi diğer olay bu salgın dönemi hastalığın en korkutucu olduğu zamanda Bebeğinizin sizin sütünüden alacağı antikorlara ihtiyacı var.. emzirmek annenin bağışıklığını bile güçlendiriyor bence bi kez daha düşünün 🤗 sağlıkla büyüsün bebeğiniz🥰
Nur_1234 araskuzumm0918 beni görmediği zamanlarda problem etmiyor ancak yanındayken de sıkıldıkça emmek istiyor.sizde de böyle miydi? Bir de kademelide ilk gündüz emmesini mi azalttınız?
araskuzumm0918 Nur_1234 evet aynen böyleydi anlıyorum çok iyi ,her istediğinde vermeyin gündüz azaltın yavaştan ,anlatın şimdi olmaz annecim dahabsonra gibi