Mommyishome Doğum yaptığımda hastanedeki çocuk doktoru 6. Ay göz kontrolü demişti diye hatırlıyorum ama sonrafan başka bir çocuk doktoruna gittiğimizde o 2. Ay kontrole göz kontrolü ve kalça ultrasonu yaptırıp gelin dedi. Sizler ne zaman yaptırdınız sevgli anneler?
My_LiFee Mommyishome mutlaka yaptır canm göz muayenesi ben ilk doğdu yaptılar sonra yaptırmadım yavrum canımın içi 1 yıldır sağ gözü gormuyormus katarakt varmış doğuştan 😣 Rabbim korusun böyle şeylere karşı götür canm ben geç kaldım başkası geç kalmasın
Canparcam_ Mommyishome Benim bebeğim yarın 2 aylık olacak canım geçen hafta yaptırdık göz muaynesini. Ihmal etmek istemedim çok şükür birşey çıkmadı. Bence yaptır canım sonradan keşke deme 🤗
Meftunbade Biz kalca ulturasonuna 3 aylıkken yaptırdım ama göz muayenesine daha var demişti korona da olunca gidemedik 6 ayligiz suan
Nevasal Ayinda yaptirdik kalca ve goz. Göz muayenesinde gozune ışık tutup gorup gormedigini nesneyi isigi takipedip etmedigine bakip gonderiyor.
Mom095 Nevasal yooo benim gittiğim sizin anlattığınız gibi yapmadı. Gayette detaylı baktı. Bir sürü aletle hemde. Işık mışık değil. Gözün arka kısmına retinaya falan bakıyorlar. Bence gerekli 👍🏻
Nevasal Bence göz muayenesi gereksizdi. Eger bir problem gormuyorsaniz gorme duyusunda, bence gitmenize gerek yok bu pandemi surecinde bosuna götürüp riske girmeyin.
asyali Nevasal bebeginizde göz tembelliği olabilir bunu siz farketmezsiniz ama doktor göz ölçümü yaptığı için anlar. Göz tembelligide nekadar erken tespit edilirse okadar iyi sonuç verir. Tabi yine sizin kararınız ama ben hiçbirşeyin gereksiz olduğunu düşünmüyorum.
Feminel Nevasal siz bakınca bir problem olup olmadığını anlıyorsanız sıkıntı yok siz götürmeyin doktora doktorlarda boşuna okumuş zaten.
Feminel Mommyishome evet doğru demiş doktor. 6. Aya kadar göz muayenesi olması gerekiyor. 6.aydan sonrada bir yaşına kadar bir kere daha götürüyorsunuz.
OzgeOzkan Mommyishome çocuk doktoru bakıyor ışıkla. Gözün arkasında kitle vs var mı diye. Sağlık ocağında da baktılar hatta 2 kere bakıldı bize. Göz doktoru muayenesi 6 aydan sonra yaptırın 1 yaşına kadar mutlaka dediler.
Eylul270520 2 aylıkken kalça ultrasonu çekildik 3 aylıkken de göz muayenesi yaptırdık göz doktoru 6. Ayda tekrar göz muayenesi yaptırın dedi
Mysunshines17 Mommyishome Benimkiler bugün 3 aylıktı bizde bugün göz muayenesi yapıldı çok kısa sürüyor zaten Max 1 dakika sürdü yeniden kontrolü bir sene sonraya verdiler
bgmarik Mommyishome bizde 2.ayın sonunda yaptırdık.Bir sorun çıkmadı çok şükür.Göz doktoru 6 ay sonra yine kontrol edelim dedi.Ona da götüreceğim.