Defnem30 17 günlük bebegim var kizlar. Nefes alıp verirken zorlaniyor. Burnuna baktim mukus var gibi. Otribebe fizyolojik serum damlattim, aspiratorle minik minik çekmeye çalışıyorum ama gelmiyor.nefes alıp vermesi hala ayni. Napicam ben korkuyorumda
Azizeguney Defnem30 Aspiratörle bir anda çekmeniz lazım minik minik çekerseniz olmaz. Ağlar ama en azından rahatlar çocuk.
CanselK Defnem30 11 günlüktü sterimar deniz suyu burun spreyi almıştım doktor önermişti onu sıkıp bi kaç dakika bekletip burun aspiratörü ile çektim. Şimdi 3 günde bir yapıyorum. İlk çektiğinde sert oluyor ama sonra yumuşuyor. Duştan sonra da çekebilirsin
Zelalka30i Defnem30 agzini kapatin yanj bas parmaginizla cenesini ve geri kalan parmaklarinizla da kafasinj tutun yukardsn ckk basturmayin yana yatirip serumu yariya kadar sıkın ve agzini hemen acmasin diger burundan cikiyor zaten ayni sekilde dier tarafa yatirip islemi tekrar edin ama korkmayin
Defnem30 Lidya-t serum verdikten sonra aspiratorle çekmeye çalışıyorum ama sert çekemiyorum çıkması için kıyamıyorum canı acirsa diye
Masha_ Defnem30 canim mecbur yapmak zorundasın bebekler ilk aylarda agizdan nefes alamazlarmis burundan nefes alması için ne olursw olsun burnunu temizlemen lazim sakin sivri seyler burnuna sokup temizleyemeye çalışma otribebe ile hallet temizlensin nefes alsin yavrucak 😊
Seli_m Merhaba, youtubeda dr.Osman Gönülal burun temizleme videosu var, ben o şekilde temizliyorum, ilk başlarda biraz korkuyordum ama daha sonra hiç korkmadan rahatlıkla yapıyorum, bi sorun yaşamadım ve bebeğimi en çok bu şekilde rahatlata bildim
Minikcakir Seli_m doktora bugün onu sordum yapmayın tahriş edersin dedi burun aspiratörü ve fizyolojik serum Damlatmak sadece yeterli dedi
Nevasal Sterimar deniz suyu yenidoganlar icin 0 3 yas spreyinu kullaniyorum. Bebegi yan yatirip iki burun deligine de sıkıp ardindan otribebeyle cekiyorum. Eger dus aldirdiysam sterimar kullanmama gerek kalmadan otribebeyle cekiyorum hemen. Temizleniyor. Doktor gunluk burun temizligi yapmami soyledi.
Seli_m Minikcakir evet doktorların çohu aynı düşüncede değil ama ben 3 aydır yapıyorum bir sorun oluşmadı, yine de herkes inandığı ve güvendiği yöntemi denemli yeterki bebekler iyi olsun☺️