zeynepin_annesi31 Olabilir tabi ama bebeklerde genelde olabilen birşey yani usutmese de bezi öğün 3,4 saatrn fazla kalsa yani yapmissa baya o bile yapar düşün biz bile öyleyiz iccamasirimi günde 2,3 defa değiştiririm ve akıntı oldugu zamanda hemen değiştiririm ıslak bırakmam utulerim hem coraplarimi da giyerim ama gene olur bitkere oldumu artık kaçışı olmuyor maleysef sizde çok sık karşılaşırsiniz