buse1928 Bebeğim hastaydı zaten pos açmıştım. Serum fizyolojik ile temizleyip aspiratörle çekiyoruz 5 dakika sonra gene aynı bir türlü geçmiyor uykuya dalamıyor sürekli memede iyi olsun yeterki tek istediğim bu ama artık omuzlarım çöktü. Soğan üzerine karanfil koydum bu arada. Önerileriniz varsa yardım istiyorum!!!!!
Janss buse1928 https://youtu.be/XjKjjss8Ba4 Bu videoyu izleyin,işinize yarar . Birde odayı öuhakkak havalandırıp nemlendirin .
Hohomoromu elo iliadin 2 yasından once verılmıyor dıye bılıyorum benım kızım yenı 2 yasına gırdı. Bıze artık burun acıcı sprey kullanblrsn dedı doktor bızde bu zamana kadar hep fizyolojık serum okyanus suyu denıznsuyu falan kullandık hep 😊
S1903 Serum fizyoloji uygulayın derim etkisini çok güzel gösteriyor . Chicko 0m+ olanı önerebilirim. Yeni doğan bebeklerde uzunca süre burun aspiratör ü önerilmiyor. Maalesef bebeğime 2 defa uyguladıktan sonra öğrendim😣
Damar_damla Banyo yaptırın, enjektörle serum fizyolojik verin, bide başının altına hafif yüksek yastık koyabilirsiniz. Şimdi kış ayındayız ama yine de bebeğinizi mutlaka hava alması için dışarı çıkarın yada odayı havalandırın
Neseerol buse1928 tencerede su kaynat buharını çekmesi için yattığı odaya koy cnm odanın nem derecesi düşükse oda burun tıkanıklığı yapıyo
Kolayleyla Mihrimahimmmm çok iyi işe yarıyor canım benim oğlum çok rahatsızlık yaşadı burun tıkanıklığı için sadece o iyi geldi