Cmertkul Hanımlar merhaba bugün 4. Ay aşımızı yaptırdık ebe kan damlasına başlamamız gerektiğini söyledi sizce gynefron iyi midir başka kullanar var mı siz hangi ayda başladınız
Ebruili Cmertkul sakın kullanma canım yan etkileri fena ben yandım sende yanma. Geçmiş bir yazıma bakabilirsin
Aysenur24 Cmertkul bizde dun aşı olduk bızede aynı ılacı verdı kasıkla vermeye calısın cıkmayan bır yapısı var uzerıne bulastırmasın