Bizimde oyle oldu. 40 gunlukken kalca cikigi var dediler 57 cikmisti degeri. Ama 3 ay dan once bakilinca her bebekte olabiliyormus. 2 tane bezi ust uste taktik. 3. Ay kontrolunde normal cikti. Ortopedi dr una gittik elle muayne etti o da anladi zaten gercekten cikik ise belli oluyormus elle muaynede. Uzmana gostermeniz en dogrusu.