Edizbeyinannesi EsraKerimm evet haklısınız kucağımda falan da çok sık kokusu olur bende erteleyim bu durumu
Gizemiray02 Edizbeyinannesi ben 6 aylık oldugunda boyamıştım 3 aydan sonra boyadır falan dediler yani çok da gerek yoktu da işte ne biliyim.. Ben yaptım bisey olmadı da diyemem belki de oldu bilemeyiz şu an Allah korusun
Edizbeyinannesi Zeytin_cekirdegi maalesef ben de o kadar çok istiyorum ki boyatmayı sırf bi değişiklik olsun diye ama cesaret edemiyorum 🤷🏼♀️
Zeytin_cekirdegi Edizbeyinannesi bebeğim 6 aylık ama tabiki yeterli bi süre değil boyatmak için. Bende ne yapacağını bilemiyorum beyazlrım çoğaldı ve canm skılıo bu duruma. Hint kınası yapsam o nasıl olur ki bilemedim
Edizbeyinannesi Zeytin_cekirdegi bende beyaz yok ama insan bi değişiklik istiyor artık 🐒 kendimi hep doğum sonrası diye hazırladım ve kaldım 😂😂😂
as_cn Benim de bebegim 1 aylik. Saçlarım bembeyazdı artık kendimi psikolojik olarak iyi hissetmiyordum aynaya bakınca. Boyattigim gun bebegime mama verdim o gun ki sutumu de sağıp döktüm..
Edizbeyinannesi Zeytin_cekirdegi hahaha 😂😂 ikizler Burcu da değilim ama bu ara kendimi öyle hissediyorum sanki ufak bi değişiklik beni mükemmel biri yapacak gibi 😂😂😂🤷🏼♀️