CansuveCan Bebeğim iki aylık bağırsak düzenleyici olarak maflor damla verdi doktor ama damlanın üzerinde 4-10 yaş için yazıyor ben hiç bir şey anlamadım ne yapacağım yanlış mı yazdı acaba
Byzaa CansuveCan bende kullandım 8.5 aylık bebeğim hatta yeni bıraktık cok iyi bir ürün kullan bence ben bı sıkıntı yaşamadım
Minikum CansuveCan eczacınız yanlış vermiş olabilir bende arkadaşımın tavsiyesiylr eşime aldırmıştım o da ilk yanlış almıştı gidip değişti turuncu yazılı olucak yenidoğan bebekler için yazıyor üzerinde https://images.app.goo.gl/2m3TafKc61VM3zvj7
Deletedmom423 CansuveCan canim bende kullandım ama 4. Aya kadar yeni doğan olanını kullandım sonra normal moflor vermişti
Zs6291 CansuveCan ben eczacımıza danıştığımda kullanabileceğimi genel ibare olarak 4-10 yaş yazdığını söylemişti
Polat2706 Ben doğumdan itibaren kullanıyorum canım hastaneden ayrılırken doktor yazmıştı. Günde 5 damla şeklinde veriyorum çok şükür iyi geliyor bebeğime 55 günlük bugün hala devam ediyorum
CansuveCan Evet farkındayım ama doktorumuz yazdı yani plus falan yazmamış bende anlamdım eczacıya da söyledik 2 aylık diye bir sorun teşkil etmiyor demek ki anlamadım