Bence emmediği için pes etmeyin, bebeğin hatistalığını en iyi gelen ilaç anne sütü, ısrarla emzirmeye çalışın, her taktiği deneyin, ayakta, uzanarak, yürüyerek emzirmeyi ,
biberonla değil kaşıkla ya da damlatmaz alıştırma bardağıyla verin mamayı, biberon varsa memeye dönmesi çok zor oluyor,
burun temizliğini de unutmayın mutlaka sık sık burnunu temizleyin serum fizyolojikle, yine de en doğrusu doktorunuzun tavsiyesidir, umarım iyileşir bebeğiniz, Allah şifalar versin