merhabalar,evimiz kışın 28 derece oluyor kaleruferli sabaha karşı kaleruferler sönmeye baslayınca evimiz serinliyor haliyle bebeğim böyle olunca geçen kış 5 aylıkken bronşit oldu,bu kışta aynı şeyleri yaşamak istemiyorum cok korkuyorum tekrar tıkanırsa hava takmak zorunda kalırsak diye birde bu sene üzerinide açıyor sizce uyku tulumu mu almalıyım ?evi kaleruferli olanlar nasıl giydiriyorsunuz gece yatarken ?