Ben 1 buçuk senedir yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum. Kilo vermek almak gibi derdim hiç olmadı, yeter ki korusun dedim. Şimdi eşim rejim yapıyor, ona göre yemekler yapıyorum. Kendim içinse, “nasılsa ilaç kullandığım için kilo veremem, yemeye devam” diyip sağlıksız beslenmeye devam ediyorum. Ama eğer yasmin kilo vermeye engel değilse, ben de eşime rejim konusunda eşlik etmek, hem kilo vermek, hem de sağlıklı bir beslenme düzenine sahip olmak istiyorum. Yasmin kullanıp kilo üzerinde etkisini görenler var mıdır ?