Kızlar asla yürüteç almam diyorum. Bir de bebeğim erkek erkek çocuklar için daha zararlı diye biliyorum. Ama kucağımdan inmiyor oğlum hiçbir iş yapamıyorum çok yoruluyorum. Alıp da 10ar dakika oturtsak da zararlı olur mu acaba? Yoksa onun yerine bebeyatmaz mı alsam? Sizin düşünceleriniz ne?