_yaseminturann bende aventin biberonunu kullanıyorum canım ki ilk doğduğu zaman biberona alışmıştı zor memeye döndürdüm sağıp veriyordum. Şimdi suyu verdiğim zaman içiyor biberonla sadece mamayı kesinlikle çekmiyor 5 tane farklı mama denedim yok yani olmuyor.. kaşıkla karşısında oynaya oynaya yediriyorum bir şekilde azda olsa. 5 aylık olduk artık tadımlara başlıcam bir hafta sonra falan napıcam bilmiyorum çok moralim bozuluyor benimde stresten kesildi zaten sütüm geri gelmişti ama sürekli stres stres çocuğuma yansıyor düşündükçe daha çok moralim bozuluyor 😔