merhaba roborock max5 aldim. 3 ay oldu. Hayatimda bu kadar kolaylik gormemistim. Keske daha onceden alsaydim. Tek problem calistirmadan once etraftaki oyuncaklar ve ivir zivirlari kaldirmaniz lazim ki takilmasin. Salonda tutuyorum ben robotu. Sabah 6da otomatik calisiyor. Kalkinca salon mis gibi. Cocugu alip salona gelip, bu sefer de arka odalara gonderiyorum. 1 saate tertemiz oluyor ev.
Mop ozelligini begenmedim ama cekis gucu, supurmesi cok iyi. Evde sarjli dyson da var ama neredeyse ayda 1 kullaniyorum, o da kapi arkalarini ve varsa orumcek aglarini cekmek icin. Kesinlikle tavsiye ediyorum.