Adarenn Kızımın doğum günü yaklaştı ve ben dışardan pasta almaya korkuyorum. Kendim yapmak istiyorum yapabilir miyim bilemedim. Yapanlar örnek fotoğraf atabilir misiniz?
Deletedmom_15 Adarenn ben de bu ara denemek istiyorum aslında naked cake. Sanırım ganajını komple kaplamak yerine daha az sıvıyoruz yaparken, içi normal klasik pandispanya. Ben pastaların içinde kuru meyve çok seviyorum, bir de muz ve damla çikolata
Adanurymn Adarenn pandispanya yapip arasinda pastaci kremasi yapabilirsiniz disina istediginiz krem santiden az az sürüp gayet guzel susleyebilirsiniz sade bi sekilde kolay pasta😊
Zeynepazram Misterious hmm anladım ah ah canım pasta her türlüsünü yerim 1 pastayı dinlene dinlene bitirdigimi bilirim 😂 ama 6 aydır süt ürünleri ve yumurta diyetindeyim bu kadar çikolata asıgı ben 🙄
Melikesgt Adarenn youtubeda Bengi Kurtcebe’nin videolarını izleyebilirsiniz, pandispanyasını güzel yaptıktan sonra süslemesini kolaylıkla yaparsınız, benim de oğlumun kasımda doğumgünü var ben de naked ya da semi naked cake yapacağım.
Melikesgt Adarenn hamur kesme aparatları var trendyolda falan satılıyorlar onlarla bence yapabilirsiniz, ya da pastacı spatulası ben o şekilde bir şey alacağım 😅
Adanurymn Adarenn valla isimleri ne diye gecer bilmem ama ince uzun bi aparatla disinin kabasini aldirabilirsiniz basta guzelce surup