Eşim ben ve kızım pozitifiz 6.gunumuz. klima virüsü hapsediyor diye duydugumdan beri açmadım hiç. Evin kapıları pencereleri açık sürekli , gündüz sorun olmasada gece kızımın heryerini sinek yemiş ve tüm yaz klima da durdu bedeni sıcağa alışık değil çok terledigi ivinde isilik olmuş. Klimayi tekrar açmayı düşünüyorum bu konuda bilgisi olan yazabilir mi lütfen