Merhaba, 8 aylık oglum son 1 haftadır inanılmaz sinirli ve surekli bağırıyor, çığlık atıyor, kaşlarını çatıp bağırarak istediğini yaptırmaya çalışıyor. Mama yemek istemediğinde mama sandalyesinde durmak istemediğinde ya da oyundan sıkılınca çok sinirleniyor. Ust dişlerinden biri geçen hafta cıktı, yanındaki dis de patlamak üzere bunun etkisi olabilir mi? Evde yüksek sesle konusulmaz tartışma kavga hic olmadı bağıntılı kalabalık sohbetler yok zaten esim ve ben varız hic misafirimiz olmaz. Bu karakter midir yoksa degistirilebilir mi, geçici bir süreç mi tecrubeli anneler bilgi verebilir mi
Teşekkürler