8.5 aylik kizim dun ilk disini cikardi. Belirtilerden sadece huysuzluk ve memeden ayrilinca aglama krizlerine girmesi oldu. Her bebekte farklidir diye dusunuyorum. Benim kizim dogdugundan beri saat basi uyanip emdiginden gece uykusuzluk belirtimiz olmadi. Dun cenemi isirinca cok acidigini hissettim. Anlamadim once. Sonra ek gida verirken kasiga cit cit seslero geldi. Bir baktim orda minnak bir inci 🦷😊simdi kehribar kolyesi ariyorum. Deneyimli anneler guvenilir site paylasabilirlerse sevinirim🙏🏻