Emme süreci oturana kadarki en baş kaygım benim de bebeğim emiyor mu, doyuyor mu, kaç dakika emdi, ne kadar uyutmalıyım Gece…
Öncelikle her bebeğin ihtiyacı farklı olsa da genel kanı 3 saati geçmeden bebeği gece de olsa emzirmek. Bebeğin ilk ayını aşmış, çok büyük sıkıntısı veya ağlaması yoksa dakika ve saat tutmadan o ne zaman isterse emzirebilirsin. Dakikalara takıldıkça çünkü bir stres oluyor annede. Gündüz bolca emmiş bebeğin belli ki karnı tok. Bir de ilk ay kilo alımına ve çişli/kakalı bezlerine bakmak lazım. Gün boyu toplamda 1 margarin kadar çişli bez çıkıyorsa emiyor yetiyor demektir. Gereksiz sağım tazyik sebebi, fışkırarak akar ve bebeğin yine içemez, direkt senden emmesi en sağlıklısı süt devamı için de. O yüzden gündüz emmesi bol ve yerindeyse uyumasına izin verebilirsin. Sen kilo alımı ve çişli bezlerini kontrollü tut, gerisini bebeğinin kontrolüne bırak, hiç merak etme ikinizin düzeni çok güzel tempoya giriyor kısa sürede. Instagram kullanıyorsan Charlotte emzirme danışmanı benim en çok faydalandığım hesap, onun paylaşımlarını incele mutlaka sorularına cevap bulursun. Emmesi bol uykusu mis gibi olsun bebişinin.