Bebeğim cereyanda kalmış sanırım. Dünden beri burnu akıyor. Hapşırma, öksürük yok çok şükür.Aspiratör ile burnunu temizletmiyor ağlıyor. Mendille zor siliyorum. Ihlamur meyve ve suları tarzında takviyeler veriyorum. Bebeğim 9,5 aylık. Burun akıntısı geçmesi için sizler ne önerirsiniz? Yardımlarınızı bekliyorum güzel anneler 🙏🌺