2lokummannesiii atarax bir alerji surubudr aslında doktorlar çoğu zaman ilaçların yan etkilerinden faydalanmak için de yazarlar.erkek kardeşim ameliyat olmuştu 7sene önce 16yaslarindaydi reçeteye yazmıştı burun ameliyatıyla ne alakası var dedim ama sakinlesin uyusun diye yazmış meğer.benim kızım da bayanın dediği gibi gece gündüz uyumazdı 8aylik oldu hala aynı değişmedi hiçbirşey. Doktor bi bana baktı bi kizim a acıdı halimize gözlerin çıkmış sana da tahlil yapalım iyi görünmüyorsun demisti sonra bu şurubu yazdı 1hafta her gece 1ml ver daha sonra her gece o satte uyur düzene girer dedi ama nerdeee 3gun verdim baktım bir iae yaramiyor ne sersemlemesi gözünde uyku yok boşa vermiyim dedim attım.cook kötü birşey olsa doktor ver demez heralde hicbir doktor risk almak istemez yani umarım oyledir.ayrica reçetesiz satılmıyor. Istah için de başka bir surup vermişti onuda denedik uykuda yapar dedi ama onu verdiğim her gece ağlıyor du uykusunda biseyler görüyordu sanırım yan etkisi çok bu ilaçların halüsinasyonlar görebiliyor çocuklar bence daha doğal yöntemler ennsagliklisi .zyrtec ,sıpraktin ,parakten zaditen bunlar hep alerji icin ama yan etkileri uyku dur iştah artışıdır sakin doktora danışmadan yavrunuza bunları vermeyin .