Bulutipek canim postunu okudum azcik yorumlarada baktim sütünü sagmissin 30 cc cikmis ve bebegin 3 aylik . Kesinlikle mama vermelisin bebegini ac birakma ilk once emzir iki gogsunude sonra mamasi yainda olsun hemen mama ver. Ve sut arttirici seyler ye bol bol. Hosaf , dereotu , tahin , kuru kayisi , kuru incir bol bol su ben bunlari yaptıktan sonra sütüm artti ve sakin stres yapma. Ek gidaya gecmek icinde 6 ayi bekle kendi kafana gore sakin bebegine birsey verme. Onun bagirsaklari henuz tam olarak gelismedi. Saglikli buyut bebisini insallah.