Kızlar bebeğimi 7. Ay kontrolüne götürdüm boyu 70 cm kilosu 8 kilo çıktı doktorum kilosunun az olduğunu söyledi moralim bozuldu… anne sütü ve ek Gıda alıyor iki ana öğün bir ara öğün şeklinde veriyorum ama sağlıklı kilo alması için neler önerebilirsiniz tecrübelerinize ihtiyacım var