Nillllllll merhaba canım kızım 5 aylıkken gebe olduğumu öğrendim geçen ay Doğum yaptım. İkinci sezaryenim çok korkuyordum bende hamileliğimde hiç sorun yaşamadım Tekrar sezareyen olacağı için çok korkuyodum aynı yerden kesilme olayı korkunç geliyo. 38 haftalık olduk doktorum herhangi bi sıkıntı görmedi 39 u bekledik snra kontrole gittiğimde nst biraz sorunlu çıkınca doktor yatış verdi serum takıldı bir saat içinde normale döndü herşey. Doktorum sabah yapalım ameliyatını artık beklemeyelim dedi hazırlıksız yakalanmıştım. Ertesi gün tüm hazırlıklar yapıldı doktor seni bekliyor dediler götürdüler benide bu arada hiç su içirmediler bogazım kurudu nasıl heyecanlıyım ve çok korkuyorum nasıl yapalım dediler daha önce belden uyusturma yaptırmıştım bilmiyorum bu sefer korkuyorum dedim tamamen bayıltalım dedi doktor hiç bişey hissetmedim uyanırken nefes alamadım sadece oksijen verdiler tek sıkıntım o oldu. Geçen sefer yapıştırma yapmıştı doktorum bu sefer dikiş yaptı yalnız sonrasında agrıyı cektim belden uyusturma olunca dikiş yerde uyuştuğu için agrısını hissetmemiştim ama bu sefer dikilen yerleri hissettim acıdı. Ama dayanılmıycak bişey değildi tabiki bende çok korkmuştum korktuğun gibi değilmiş güzel geçti çok şükür. Tek sıkıntı yaşların yakın olmaso kızım bir buçuk yaşında kıskanclık yok çünkü hala ilgi onda kardeşini seviyo öpüyo ama emerken meme deyip diğer memeyide kızım emiyo. Yardım edeniniz varsa peşpeşe Doğum yapabilirsiniz ama yardım edeniniz yoksa kendinize guvenipte bu yola çıkmayın. Benim yardımcı eşim var sdce adamı işe göndermiyorum 😂😂 beraber büyütüyoruz yinede zor zamanlar oluyo. Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz bna ❤️