1Kubra_ Hanımlar instagramda prenses bebe diye bi site var takımları baya uygun 20, 24, 30 , civarı . Bi bakın isterseniz belki bi faydası olur sizede
GramPozitifBakteri bitterdelisi24 ya o siteden aldıklarınızdan memnun kaldınız mı çevremde alan olmadı hiç cesaret edemedim
bitterdelisi24 Blackeagle verdım hemen hemen butun takımalrdan aldım hedıye ettım kızıma aldım cevremde dogum yapan coktu baya aldım ben
bitterdelisi24 Blackeagle rica ederm zaten 17 tl ye aldım takımın aynısı trendyolda 47 tl :))) marka bile aynı pahalı olunca ınsanlar bısey sanıyo
Blackeagle bitterdelisi24 doğru diyorsunuz bende öyle çok marka takıntılı biri değilim alayım da kışa hazırlık lazım 🤗🤭
bitterdelisi24 Blackeagle ben montta ve ayakbıda marka tercıh edıyorum onun dısında pekde onemlı degıl açıkcası ☺️☺️
Blackeagle bitterdelisi24 bende kış için bebeğime mont ceket gibi bir şey bakıyorum şuan 7 aylık erkeklere göre pek bir şey bulamıyorum açıkçası bi de bu tarzlarda küçük erkek bebeklere göre yok galibaa
bitterdelisi24 GramPozitifBakteri gerçekten guvenıp alablırsın.. asla aksi gelmıyo renk neyse o gelıyo… magaza zaten orası sadece toptan oldugu ıcın ucuz.. en az 50 takım almsıımdır ordan.. mesela kılotlu corap aldım 7 bucuk tl o markanın aynısını bızım burda 15 tl .. bıde cekmıyo malları rengıde akmıyo asla… merak ettık bıseu varsa cevaplayablırm :)
GramPozitifBakteri bitterdelisi24 sağolasın :) aklımdakileri söylemişsin zaten ayol 😃 bi bakayım oraya kışlık alıcam uyguna gelirse harika olur 🤩
Siyahbeyazl Aralik2019 yok canim zaten internetten alisverise cok karsiyim boyle olunca hic bakmam bile
bitterdelisi24 Blackeagle evet mont orda yok hıc görmedım yani o sitede. mont defactodan bak bence hem uygun oluyor orda
FtmYigitim Blackeagle benim oğlum da 7 aylik yani 7 bucuk olacak bende kışlıklarını enucuzbebekmarketten almayı düşünüyorum cok guzel ürünleri var