Arkadaşlar oğlum 4 aylık salyaları acayip derecede arttı. Kehribar alacağım ama kolye alsam boğazına takamam bir şey olursa diye korkarım. Siz nasıl yapıyorsunuz? Kolye bileklik setler var ondan alıp bileklik mi kullandınız? Sadece bileklik alsam yeter mi? Ya da kolye alıp ayağına doluyorlarmış öyle mi yapayım? Ya da kolye bileklik set mi alayım? Aklımda deli sorular 😂