birbebekbirannee Bebeğim genelde göğsümün sadece ucunu alıyor ememiyor tamamını aldırmam icin 10 dakika yaklaşık olarak uğraşıyorum,sizinde öyle mi Ucunda ki sütleri alıp bırakıyor😂 çok mücadele ediyorum
Yrnasl Tam kavrayamıyorlar canım zaten eğer böyle emmeye devam ederse göğüslerin yara olabilir kahverengi kısmı tam almasını sağla🙏