Tesekkur Kizim 14 aylik emzirmeyi sonlandiracagiz devam sutu gibi bisi vermem gerekiyormu yada mama neyse artik
Caglaa Tesekkur sabah uyandiginda ve aksam yatarken verirsen iyi olur çünkü hala daha küçük sute ihtiyac duyar.
Mom9 Tesekkur şuan tadımlık emiyo. gün içinde iyi besleniyo ve çeşitli şeyler yiyo o yüzden doktorum mama vs önermedi kullanmasanda olur dedi
Tesekkur Caglaa ben mecbur sonlandiriyorum hem hamileyim hemde calisiyorum gun icinde beni hic goremedigi icin otomatikmen mecbur birakiyor emecegi bi zaman yok
Caglaa Tesekkur inek sütüde verebilirsin ama devam sutleri var mama gbi toz degilde direkt sut 1 yasindan sonra kullanilanlar 2 yasina kadar onlardan verebilirsn sonra inek sutune geçersin. Bende emziriyorumda bi gün birakirsam aklimda bulunsun diye sordum