02Kaan12 Arkadaşlar molfix bez kullanıyoruz hiç memnun değilim, pişik yapmadı pek fazla lastik izi de yapmıyor ama hafif sulu veya biraz fazla kaka yaptığı zaman hepsi dışarda. Hergün dışarı taşan kakalardan usandım artık ya. Hatta taşmıyor bile bildiğin sanki bez bağlanmamış gibi bacaklar sırt hep kaka…Ne ev kaldı ne kıyafet. Taşma yapmayan bez var mı?
Mom44 02Kaan12 can bebe hiç tasma yapmadı şimdiye dek 👍Molfix denedim bende aynı dediğiniz gibi hiç memnun kalmadım
Seli_m Ben doğduğundan beri canbebe, komili bebe , bir de sleepy kullandım 3ünde de sorun olmadı çok az zamanlarda kakasını geç yaptığında aşırı çok olduğu için bezden taştığı oldu, ama en çok komili bebe kullandım ve memnunum
Minikadam25 02Kaan12 benim oğlum da çok fazla kaka yapıyor ben minies kullanıyorum hiç taşmadı fiyatı da uygun migrosun bezi