Elifesma 4.aya başladık fakat memeyi bıraktıgı anda uyanan gündüz hiç uyumayan bir kızım var hiç ama hiç uyumuyo emerek 2 saat durur o uykuyu nasıl anlıyo onuda anlamadım o uyumak oluyomu ama böyle yasayan ve çözüm bulan varmı arkadaşlar
Deletedmom61 Elifesma malesefki yok hala aynıyız 7 ay 8 günlük olduk gündüz uykumuz yok anca emerek uyuyor ve yalancı memeye alıştıramadım bi türlü beni o niyetle kullanıyor alıştırabilirsen yalancı emzik ver
Nehirmine Elifesma aynı bende o durumdaydim cnm 2saat otururdum şimdi dldigi an yatağına yatırıp sallıyorum uyandimi mesela tekrar emzirip yine yatıriyorum ilk zamanlar 5 kez kalktigimi bilirim ama sonra yatağında uykuya dalmaya alıştı
Denizmert Belkide kızın 4. Ay atağındadır ki ataklarda böyle uyumaması huysuz olması çok normal bildiğim kadarıyla
Aarslan aynen bizde öyleyiz emziğe alıştırdım hiç bir faydası yok. Sakın alıştırmayın. Şimdi bırakmaya çalışıyorum. Uyumayan bebek resmen. Nasıl bütücek bu minnaklar bilemedim