Tuana4747 Bebeğimde Supheler var da 😒Nasıl geçti süreç bebeğiniz kaç günde nasıl atlattı birde kaç aylık bebekleriniz
Blackmom Tuana4747 malsef biz geçirdik.. ateş ile başladı en fazla 38,5 bulan.. ishal, öksürük beraberinde. 2 gün sürdü bu durum öksürük birkaç gün daha devam etti sonra geçti o da
GoGirl Tuana4747 temasliysaniz doktora gtmenizi tavsiye ederim belirtilerde baslamis burdan ne desek yanlis olur bebek olunca. Ama cocuklar normal grip gbi atlatiyor diyorlar ama ilac yazilabilir hafif gecirir ihmale gelmez
Tuana4747 Alyaaas doktora dün gittik şimdide gidicez devlet hastanesi ilgilenmedi özele gidicez ama süreç nasıl geçiyor onu merak ediyorum
Tuana4747 Blackmom oy yavrum benim canım peki bebeğin kaç aylık çok geçmiş olsun sikayetlerimiz aynı bizdr ishalde var devlet hastanesi test yapmadı ne bana ne kızıma bugün özele gidicez
GoGirl Tuana4747 temasli oldugunu mutlaka soyleyin test yapilarsa durumuna gore ilac verilir karantinaya girersiniz
Ahsen25 Tuana4747 bebegimde degil bende onceki gun baslayan hapsirma basagrisi ertesi gun burun akintisi grip gbi ..koku alamiorum tat da yok..ev sckti terlemistim soguk su dobdurma o yapti diorum .acaba sehir hast.gdip test yptrsam mi bilemiyorum.bi akil verin dostlar