Kbrltn3435 tam 4 aylığız yarın aşımız var ☹️ Beslenmesinde sıkıntı yok sadece emiyor zaten doydugunda çekiyor kendisini gündüz 1,5 saat arayla 20-35 dk arası uyku yapıyor sallayarak uyutuyorum malesef ki. Ama geceleri 1,5 Haftadır işkence yaşıyorum resmen saatbaşı kalkıyor ve uykuya zor dönüyor bütün gece salla pışpışla artık uykusuzluktan bütün kemiklerin agrıyor.. ha birde bütün gün kucak istiyor dışarıya cıkmak istiyor oyun halısından sıkılıyor hemen 5-10 dk maksimum dönmeyi ögrenmişti 4 gündür yine dönmüyor 😂 gaz sorunumuzda biraz var hala