Elf_hamza 7 aylık oğlum 1 hafta önce fark ettim de kucağıma alırken bebeğimin sol kaburgası sağa göre biraz öne çıkık neden olabilir . Üzerine dokunduğum da tepki vermiyor canı yanmıyor demek ki .bebeğinde böyle bisey olan varmı .
merveyyoruuk Elf_hamza Canım bende fark etmiştim onu baya bi tereddüt ettim doktoruma sorduğumda normal dedi her çocuğun ki öyle dedi ☺️
Elf_hamza merveyyoruuk internetten okudum baya soran olmuş herkes normal demiş bende korktum neden böyle diye