Eminebltc Elizyan o kadar uzaga gitmeyin ben de silopide yasiyorum devlet hastanesinde mukkemel bi doktir var Hamza Cengiz ama randevu almalisinjz
ayazasaf Elizyan kaç ayşık zeytinyağını denediniz mi ? Benim oğlum çok çekti kabızlıktan biz erzurumdayıx burda özel hastanedeki doktorumuz önerdi zeytibyağını ve düzenli kullanımda çözüldü sıkıntımız
Elazizliana Elizyan iki doktor calısıyor biri buranın en iyi kadın dogum domtoru digeride cocuk doktoru klinik actılar zaten randevuyla gidiliyor hastahane olmadıgı için yogunluk yok cok güvenilir
Durum_m Durum_m pardon başını okumadım.. aydın yakışır var özel muayenehane. Ayrıca Lokman hekim hayatta Necip bey var
eymenzeynep Batman’a gelebilirseniz iyi doktorlar var. Dünya hastanesinde Fatih bey, Medikal park hastanesinde Miktad bey, Yaşam hastanesinde Abdulgaffur bey var 👍
acemianne93 Eminebltc Merhabalar bende Silopi deyim devlet hastanesine götürünce aylık aşılarını yapıyorlar ? Bizim kayıtlı olduğumuz aile hekiminde ki hemşire aradı ve sağlık bakanlığının 2 aydık aşıladı göndermediğini yapamayacaklarını söyledi. Onun dışın da ne boy ne kilo ölçümü hiç birşey istemediler 1 yaşında görüşürüz dedi ve kapattı 😔
Eminebltc acemianne93 aa bizde oyle degil benim oglumun bugun bile aşisi var 6 aydir duzenli oluyor aile hekiminiz hangiaj
acemianne93 Eminebltc 1.caddedeki olan sağlık ocağı ama ismini unuttum. Bebeğim 9 aylık 6.aya kadar olan aşılarını yaptılar 9 aylık olana bir hafta kalası arayıp öyle söylediler bizde anlamadık diğer şehirdeki aynı ayda bebeği olan arkadaşlarım yaptırmışlar. Özel aşıları yaptırmak istiyorum dedim çoçuk doktorunuzun izni olması gerekiyor dedi
Eminebltc acemianne93 benimki 1 nolu bende bugun gittim normalde 4 tane sadece 1 tanesinj yapmadilar oda saglik bakanligi yollamamiş dedi ebem
acemianne93 Eminebltc 6 aylıkken bize de yapmıştı aşımızı ve kilo boy takibimizi ama 9 aylık aşıda sıkıntı Oldu sağlık Bakanlığı göndermedi dedi bilmiyorum
ayazasaf Minikprensefe Buhara hastanesinde Turgay bey doğduğundan beri doktorumuz. Çok ilgili sağolsun.