Bebus
ben kullanıyorum çaydan memnunum ama bende abartılcak bişey olmadı belki çok düzenli kullanamadım. Yada beynimde tam çözümleyemedim 😔 hala ekstra ürünler kullanıyorum. Ama kronik rahatsızlığınız varsa kullanamazsınız bugün öyle paylaşım yapmıştı. Ama denenebilir bir çay hiç faydasını görmedim diyemem gördüm memnun kaldım. 👍yazmış biri